Thursday, March 12, 2009

What u see, MIGHT NOT BE what u get~

Ade sorg minah kat kilang aku ni, memang kire hot shot jugaklah. selalu nampak technician2 menempel, borak2, gelak2 ngan die. Lunch pun tukar2, hr ni ngan laki tu, esok laki lain. Kire pompuan idaman malayalah. engineer xdelak aku nampak..mmm, kitorg semua sibuk kot..xpun sibuk cam aku, tulis blog..kuikuikui. org die bg aku agak voguelah (xdelah pakai jeans ngan shirt ni), makeup, dressup ok, ramah..nak kate cun tu, aku kurenggg sikit muke2 mamak ni. tapi ramai gaklah org lain kate die lawa.

tapi tu semua luaran ok. Aku xtau perangai sebenar die sebab department pun lain tapi yg aku tau die PENGOTOR!!
Grrr..ni bukan tuduh membadak buta or sebab aku jeles ke ape tapi sebab aku dah kene banyak kali and pagi td yg paling horror.

Selama ni kalau pegi toilet and die yg keluar b4 aku masuk, mesti toilet tu hancing je ngan air kencing / ade kesan shit yg xbasuh bersih. Tu aku leh sabar lg, xkisah sgtlah..bukan susah benor pun nak tolong siramkan air kan.
Tapi pagi td, aku nak masukje lps die keluar..ade shit banyak gile kat tempat letak kaki tandas cangkung tu!!! Bukan sisa/bekas ok tapi real shit selonggok! (sorry, sape yg xtahan baca)
memang xtercapai akal akulah ade org leh tinggalje camtu. aku terus xleh masuk and pandang die yg tgh basuh tgn kat sinki tapi die buat selambe je..aduhhhhhhhhhhhhhh

Aku rase kesian kat mamat2 yg kerumun die selama ni..hahahhaha. Cantik luar xsemestinye cantik dlm rumah ok : )

p/s : hopenye makcik cleaner tu tahan sabar pagini..uhuhuh

3 comments:

kEeN said...

euwww..geli nye..engineer2 yg agak selebet ni pon sgt la pembersih..hehe..rasenye kalo laki2 tu tau mesti dh x hingin..haha

**AkupuNYeDiary** said...

betul betul betul

Anonymous said...

mcm tau je sapa..isk..aku pernah jumpa sisa2 org x simbah je..xde la smpi nmpk selonggok kat tepi lubang tu..malang betul! patut ko muntah kat muka dia..hehe