Monday, March 2, 2009

Minggu ke-14, masuk -15

* Perut aku membesar bulat ke atas..hahhaha. Mule2 ingat makin kecik, cuak jugak sebab mcm2 cite dgr..baby shrink lah etc. Nauzubillah. Tapi hubby kate mane ade kecik, makin buncit adelah..First time aku rase happy bile dgr aku buncit!!hahhaha, gile paranoid.

* Seluar baru beli 2bulan lepas dah rase xselesa dah, boleh encourage jd muntah. Tinggal seluar kangaroo je yg ok..uhuhuh. Kene shopping lglah ni.

* Makin kuat nangis. Giloo aa, dgr caller kat radio cite psl xsempat tgk ayah die meninggalpun, air mata leh keluar. aduihhhh...

* Obimin ngan calcium doktor kasi dah habis. Beli kat guardian, new obimin ngan caltrate 600+D. Sekali bace kat manual obimin, warning overdose jika ambik ngan extra vitaminD sebab dlm obimin pun dah ada vitD. Alamak, berapa amount yg dikira overdose ni?? kene tanye doktor jugaklah ni..

* Muke timbul banyak breakouts..uwaaaaa. xpe2, anggap keluar kat mummy so baby xkene..hahah, pakai teori ape lah tu.

* Kalau rase nak kicin, kene pegi terus. Kalau x kang, mulalah rase nak muntah. Aku pun xtau ape kaitan pundi kencing ngan hormon nak muntah tu tapi kene ikut jugaklah..mmmm

Lambatnye rase next appointment ngan doktor ni..perut lak rase xsedapje due tiga menjak ni. Hopefully baby ok, sihat dan selamat kat dlm perut mama ye..Amin

2 comments:

Anonymous said...

seluar kangaroo??ahahah..erm..aku pun kuat menangis akhir2 ni..simptom sama ke????

**AkupuNYeDiary** said...

woiii..aku report abg ipar kau kang..hhahah