Friday, March 6, 2009

Incident dlm Lif paginie

Kes #1 : Kejadian berlaku di lif apartment rumah -
Masuk2 je lif, aku bau rokok kuat gile!! Ade 2org laki dlm tu, salah sorg pak guard. Aku ingat maybe diorg ni br lepas merokok masuk lif teruslah kot. Lgpun deria idung aku kalau bab rokok ni memang kuat sikit, tambah tgh preggie..so aku senyapjelah.

Sekali ade pakcik cina tegur pak guard tu, apsal merokok dlm lif? What???!!!! Rupe-rupenye pak guard tu tgh pegang batang rokok yg dah menyala, tinggal xhisap terang2je. Grrrrr..
Pak guard : Ala, td saya dah nyala dah..sekali lif terbukak. Xkan nak buang.

Xnak ngaku salah langsung. Sah2 waktu org nak pegi keje, die ingat lif rumah die sorg ke.
Pakcik cine tu pun nasihatlah sikit, ckp die pun merokok jugak tapi jgnlah dlm lif. Hubby pun sempat gak ckp, xkanlah xleh tunggu 5minit.

Yg buat aku terkejut badak tahap gaban, after pakcik cine tu keluarje..pak guard tu bising caci pakcik tu. Bodoh, bangang punye cine etc...sibuk cite kat org dlm lif kate die xhisap pun. Lepas tu kecoh kat pondok guard psl kes td sambil kutuk2 pakcik cine xbersalah tu gile2.

Ape punye orglah..

Kes#2 : Kejadian berlaku di lif parking office -

Suuuuu..betullah ape su cite psl ex pakwe serina chef wan tu..hahahha, memang masuk lif jd center terus. Xnak anjak langsung, sampai org nak kene kepit ngan pintu pun die boleh jd statue lg kat tgh2 lif tu. hahah, yg ni xrase nak marah sebab kelakar pun ada. Dulu su cite, ingatkan mase tu maybe die tgh berangan ke, xsedar org nak masuk ke. Kali ni dah kene sendiri, memang confirmlah perangai die camtu.

Aduh..mcm2 perangai manusia. Pelik2..

1 comments:

kEeN said...

tu ahh..btol ckp Su..dulu pon pnah nmpk gak..center tu jd tempat die..one more thing yg kte prasan pelik jugak, mase die jalan sambil petik jari ikot rentak every 2 steps die..xtau la tu habit or kebetulan that day aje..figure that :P