Tuesday, January 20, 2009

Pening dan pening lagi

Peninggggggggggg..uhuuhuhu


2-3 hari ni pening ngan loya makin teruk rase. Dgr2 org kate simptom2 tu semua normally jd mase trimester1 je. So secara logik akal aku mestilah makin berkurg towards the end of the 3months.
Rupe-rupenye semlm bace buku yg aku borong kat MPH minggu lepas, minggu2 terakhir trimester pertama adalah di mana para ibu akan merasa tahap pening/loya/muntah/etc yg paling tinggi sebelum memasuki trimester ke-2 sebab hormon Hcg paling tinggi timetu sebelum menurun semula di trimester seterusnya.


Huuhuhu..patutlah...

Pagi td dgr kat hot.fm, ade sorg minah caller ni kate faizal tahir kurg matang and poyo. Suruh berubah supaya DIA and her cliques semua leh minat kat faizal oneday. Helloooo minah, kau sape??hahhahha..yg aku suke jwpn faizal, siap buat lawak lg kata perkataan poyo sepatutnye kene masuk dlm kamus BP sebab ramai org pakai sekrg..hehhe

Yelah, kite pun xconfirm poyo tu definasi ape sebenarnye..masing2 buat pemahaman sendiri.
Ala, selagi die xkacau hak org lain, xgaduh2 mulut celupar sana sini..aku rase be ur self jelah faizal. Kite perfect mcmmane pun xkan semua org suke. Alang Rasulullah s.a.w pun ade org benci. tapi kalau berubah for better, baguslah. Cume jgn kerana org lain, seperti ur words td..jgn jd hipokrit, yey bebeh..hahhaha

p/s: adakah aku sudah menjadi peminat fanatik faizal???oh noooooo...hahahhah

3 comments:

Anonymous said...

huhuhu..baru tau blog ko...
anyway..congrates on ur 1st baby..
take care!!!

kEeN said...

wah, dah jadik peminat faizal tahir!:)
btw, you've been tagged!!

aRiAnUr said...

update!! update!! bila nak update??? aku dah habis bahan bacaan dah nie...heheheeh