Thursday, January 15, 2009

Tag from Mirza

10 perkara psl Mirzayantie Osman (mcm promote lak..kuikuikui) :

* Manis
* Suke pakai baju comel2 ala2 budak2 nippon/korea
* Suke jalan2 tapi bile tibe mood berkurung, leh dukje dlm rumah berhari2 (kau ade dpt badi beruang kutub ke?hahah)
* Rajin buat keje banding ngan aku kat office ni..hehehe
* family orientated..so, sesape yg ada ati tu, sila tackle kakak&abgnye juga ok :)
* selalu muke xde perasaan/blur tapi kalau dah gelak, lupe dunia..hahah
* hobi ikut musim..kekdg rajin masak/baking, kekdg rajin buat kad
* gile scoffield..betulke ejaan ni??
* suke coffee
* budak baik

Novel kesukaan?
dulu2 suke sgt SLEEPERS sebab based on true story and ada gambar brad pitt kat cover..hahahha (tu sebenarnye)

5 benda kesayangan?

* Gemuk
yg lain biase je kot....

Tag to:

Cik mirza balik
Miss Aiza
Cik Sarah
Cik syikin

Miss Tun

5 comments:

Anonymous said...

aahhh tidakkk, tidak mahu jawab tag ini lagiii... huhuuhu.. 3 kali dah wey aku jawab.. hahahah ;)

eh mau tanya.. performance Si Gemuk kesayangan ko tu bagus ka?? hehe

**AkupuNYeDiary** said...

sara : Gemuk ok tapi biaselah pickup slow sikit. Tapi bile dah laju, maintainje. minyak quite jimat, satu tank skrg lebih kurg RM60+ boleh bwk dlm jam KLni sampai ~400km.

Anonymous said...

aku jawab kat sini jer la ek ko nyer tag tuh. Blog aku dah x terupdate dah ;p:

Puan AkupuNYeDiary nih...
* mula pakai spectacles masa umur 5 tahun kalau x silap aku..(eh..betul x fakta aku nih Puan AkupuNYerDiary??)

* comel dan manja orangnya..tapi jangan tertipu, disebalik kecomelan dan kemanjaannya itu sifat kemafiannya lebih terserlah di masa2 yang anda tidak akan jangkakan..hahahahha

* sangat pandai orangnya..antara kawan2 aku yang terrer giler zaman sekolah lu especially dalam add math...tabik spring!!!

* a very very very very good friend..hanya org yang mempunyai tahap kesabaran yang tinggi dan tahap kementaallan yang kuat jer yang sanggup stay friends ngan aku nih..heh

* is very2 lucky to catch a perfect men for her..memang sesuai sangat korang berdua macam pinang dikarate 2..I couldn't imagine you with anyone else as the one you have now by your side is the most suitable ever..you guys are really made for each other..on the other hand..best of luck rudy..a lifetime torture...hahahaha (just kidding..jangan mare..kang band aku lak dari datang umah korang ;p)

* sangat sayang akan si 'gemuk' nyer..hopefully not more than ur hubby ler kan...heheheh

* mempunyai seorang abang yang sampai sekarang masih agak menakutkan aku dengan ekspresi mukanya yg sentiasa serious..(peace beb!)

* penah ada crush kat Zamani kumpulan Slam zaman sekolah dulu sampai hari2 asyik pasang lagu Slam jer kt room dia..siap study sambil dengar lagu diorang lg..heheh

* penah ada crush kat Jimmy Lin gak kalau x silap aku zaman sekolah gak lu dan juga sangat gilerkan Robbie Fowler masa sekolah lu gak..(hahaha..abih la rahsia zaman sekolah sume tahu..hihih)

Novel kesukaan?
Banyak ler..antaranya Harry Potter nyer series..As The Crow Flies by Jeffry Archer..Saga Artakusiad oleh Ahmad Patria Abdullah..Jemima J oleh Jane Green dan banyak lagiee....

5 Benda kesukaan?
Err..apa yer..
* handphone ku yang rupanya agak uzur tapi function nyer amat best dan amat tahan lasak..peneman aku lam bas ngan function mp3 nyer sepanjang perjalanan balik kampung dan balik ke sini.

* notebook ku yang telah rosak tapi kini telah berganti dengan emachine..dulu mana2 jer p x kira oustation kat ner pun ker balik kampung ker memang akan angkut notebook ni sekali..

* buku2 cerita ku..biasanya buku2 ni bergilir ngan notebook aku jadi peneman tido..

* jam tangan ESPRIT yang telah hilang :((..memang x aman 12 keturunan sapa yang amik jam aku tuh..

* kereta kelisa ku..err bukan aku nyer technically..parents nyer tapi macam aku nyer gak la coz aku jer yang pakai. Keta ni paling banyak berjasa ngan aku..dah lebih 5 tahun tapi x penah wat hal..sket2 merajuk tuh besa la kan..sayaaaang sssangat

Tag to:
Err..x der sapa2 ler kot memandangkan aku balas tag ni pun kat ko nyer komen jer...hehehe

Anonymous said...

On d other hand nak tag balik ko la..tapi for the first part jer..nak gak tau apa yg akan ko kata pasal aku..hehehehe

Anonymous said...

korang ni suka sgt exposed nama aku..buang masa je guna nama pena..eheh.

Yg no 8 tu mcm terbalik.