Monday, January 19, 2009

Die hard fan??

Tgk AJL semlm after shopping buku kat mph. Faizal nye suara memang bestlah, tarik tinggi panjang2 pun maintain je. Aku ckp kat hubby, "agaknye die banyak bace Al Quran kot ek, sebab tu suara die sedap". Hubby bantai gelak. Hish, betullah kan...

Tapi aku terkejut gaklah bile meet uncle hussin menang. Mati2 ingatkan faizal yg menang lagu terbaik (ok2, aku memang minat faizal). Tapi bagi aku maybe ade somethinglah yg judge nampak dlm lagu band tu yg boleh kasi diorg menang. Aku pun bukannye faham seni2 ni, asal sedap dgr bg aku bestlah..ehehheh. Wateverlah kan, dah rezeki diorg.

Pagi td dgr hot.fm cam biase. Satu caller pompuan ni kelakar gile. Oklah, die kate meet uncle hussin memang best,patut menang blablabla.Aku xkisah sgtlah walaupun dlm hati nak jugak faizal menang..hehehe. tapi bile die ckp sepatutnye persembahan terbaik pun band tu yg menang, bukannye faizal..aku ngan hubby dah bantai gelak. Hello pompuan, kotye pun fanatik xkanlah sampai buta langsung. meet uncle hussin tu xde buat ape2 pun mase nyanyi, juz conteng muke sebelahje, nyanyi cam biase. Prop semua pun xde, ape kes persembahan terbaiklak..hahahha. lawaklah minah.

0 comments: