Monday, December 15, 2008

TREND yg aku xsuka

Tetibe je aku rase nak tulis psl bende2 yg selalu nampak org sekeliling buat tapi aku xsuke. Bukan bermakna semua bende tu salah ke ape, juz mata and hati aku rase sengalje bile nampak bende camtu kat depan mata..lain org, lain pikiran kan..So, here goes :

1) Couple yg bertekak kat tgh2 alam, xkirelah tepi padang ke shopping mallnye centre point ke.
Nampak keji seh..

2) Pompuan yg mintak semua bende yg die beli FOR HER OWN SELF including handbag, baju, makeup, kasut sekali rap!, dibayar oleh laki yg bergelar pakwe (ke card credit bergerak..)

3) Laki yg bwk semua brg shopping makwe sampai penuh due2 tgn sedangkan pompuan tu berlenggang taugeh.

4) Laki yg bwkkan beg tgn makwe, repeat BWKKAN..bukan pegang..regardless ape jenis handbag itu, LV yg ori pun xterkecuali.

5) Anak yg marah2 parent sendiri yg dah tua kat shopping mall pasal xjage anak die sampai budak hilang/melalak xhingat mase die tgh syok shopping! What the #%$@^*!&@

6) Manusia/Gang/couple/org with Trolley yg jln mcm shopping mall tu die baru beli..ingat kau besar sgt ke!!!

7) couple yg xde rumah/xde duit nak sewa hotel: kissing mouth to mouth atas escalator, seluk2 tgn dlm seluar (bukan poket seluar ok).

8) Story teller dlm panggung wayang..hellooo, aku leh tgk sendiri lah.

9) Salesgirl yg pandang org jeling2 ngan muke cencurut bile masuk kedai die keje konon nak ckp dah xde duit, xyahlah nak masuk! Hello, gaji kau 5 bulan pun belum tentu cecah gaji aku tau..alamak, ayat riak pulak, hish. Yelah, aku memang selebetlah tapi nak gak tgk baju2 cantik ke cincin2 diamond segala..kuikuikui. Kalau xnak layan sebab rase aku bukan potential customer pun, at least jgnlah buat muke or tgk aku cam aku ni potential pencuri pulak..aduhhhh

10) Laki yg sibuk belek tipon,sms ke main game ke ape bile gfren berckp depan die.

Tujelah dulu yg teringat ... Kalau ade, sambung entry lain :)


3 comments:

susudalambotol said...

kita suka nombor 10. bikin panas :P

**AkupuNYeDiary** said...

haah..tgk pun sengal, kalau jd gfren tu nakje celup handphone dlm airminum terus..hahah

Anonymous said...

hahaha...ade gak couple yg bila bercakap x pandang, tengok org lain, mata meliar..tu pun biasa nampak..keke