Wednesday, December 10, 2008

mulia ke VAIN??

Actually entry ni inspired by kes semlm tapi due to keje (chewahhh,sejak bilelak aku rajin ni..), delay ke hrni. Saje aku nak lepas geram ngan list out bende2 yg buat aku bengang+menyampah+MARAH tahap keluar api ngan para doktor2 sekalian!!

1- Sambut patient ngan muke baru kene cerai talak 40 (bersamaan talak satu..). Tolonglah..dah name patient maknenye kitorg ni jumpe kau sebab sakit tau! Lagi nak mengadap muke cencurut kau tu, makin sakit lah mental fizikal gue, hish. Kalau bradpitt muke masam pun aku muak, so pepahamlah..

2- Tanye or should i rephrase it as tengking patient bile tanye "sakit ape??"..kalau org tu sakit jantung, xsempat nak jwp lah bile kene suara halilintar hang tu..aduhhhh

3- Treat patient mcm org bangang bile kite tanye soalan. Patut kau rase bangga lah woii kitorg tanye kau, maknenye kitorg respect ngan ilmu yg kau ade, jwplah ngan lemahlembut and berhemah. Xyahlah poyo mcm tau semua segala..aku suruh buat test program karang.

4- Check org mcm mayat..means KASAR! aku pernah jumpe doktor laki, kemain lembut bile examine patient, siap ckp lg saya nak check sini ye,kalau sakit ckp ye..etc..hah, kan cair sikit mata hati aku camtu..hahahha, peace honey :) Ni kau tu dahlah pompuan, umur dah gaya2 mak aku, tunjuklah perasaan keibuan sikit, bukannye ibu singa!..

Bebelan diatas MEMANG berkait ngan yg hidup and xmati lg. Ditulis dlm keadaan yg emo..hehehhe..sorry for bad wordssssss :)
p/s : bukan semua doktor seperti di atas ya..harap maklum

2 comments:

susudalambotol said...

kalau doctor tanya sakit apa, beh baik kita je yg jadi doctor :P

**AkupuNYeDiary** said...

senang ckp je terus kite nak ubat ape, scientific term lg..hihii