Monday, December 22, 2008

Minggu ke 4

Aku dah start dpt obvious sign of my pregnancy mcm :

1) lawatan bahagia ke toilet berhampiran hourly..acually aku ingat ni dah start since ww03 kot.
2) breast sakit..sakit ok! Tibe2 gaklah rase ni wujud minggu tu and keep on increasing.
3) rase mual especially lepas mkn..mule2 ingat sebab aku buruk lantak..hahhaha
4) late peod
5) Taraaaaa..double line..hehehhe. Berejam tau aku pilih UPT tu, hahha. yelah range harga agak vary..ade yg rm10, ade yg sampai rm20+. At last aku dpt gak yg paling puas hati "can detect up to 5 days before peod, RM10.90" :)
Tapi actually klinik panel company yg first detect heheheh. Balik rumah baru buat ngan bende yg aku beli tu. CONFIRMED!
Next week appoinment scan kat Annur, bangi. Ramai gak recommend klinik ngan gynea sini.

Alhamdullilah, berjaya gak misi aku nak mak ngan bak beraya kat sini tahun depan. Wheehooo!!!..hehehe,sebab tahun dpn giliran hubby (kat selangorlah). Due date bulan pose, means raya dlm pantang..uhuhuuhuh. Bubye rendang, ketupat,satay....

2 comments:

aRiAnUr said...

x per..x per.. aku makan kan bagi pihak ko..heheheeh

**AkupuNYeDiary** said...

woii, kate nak diet..jom pantang ngan aku.ehhehe