Monday, November 24, 2008

Weekend

weeekend ni ade perkara baik & buruk jd..yin&yang

* sepupu hubby kawin
* kaksu (SIL) admitted sebab denggi

alhamdullilah skrg dah baik, dah keluar hospitalpun but still rest at home..get well soon sis!

sepupu hubby yg kawin actually anak maklong yg sulung..yg tgh baru lepas bulan mei hrtu..kire langkah bendul kejaplah..heheh
kitorg tolong kejapje sebab ingat nak lawat kaksu kat spital..sekali dah keluar,xpelah
diorg buat majlis satu belah je, kirenye belah laki xde kenduri..

aku xpuas hati sikitlah bab tu..tapi xpuas hati sorg2lah..xdelah aku nak canang akunye pendapat kat semua inlaws aku..gilo apo..hahhaha
paling2 pun kat teddyku yg comey tu jo..hhehe
tahlah, bagi aku sambut menantu tu penting sgt..yelah, kite ahli baru kan..
nak masuk family baru, adenye kenduri tu kite raselah di'welcome' sikit
xyah but majlis grand2 pun, setakat kenduri doa selamat pun ok
at least ade..xlah rase cam hidung xmancung, pipi...tembam (afdlin yg ckp, bukan aku)

tapi tu akunye sensitivity sendiri..ape2pun aku doakan maya and hubby bahagia hingga akhir hayat..amin : )





0 comments: