Thursday, November 20, 2008

sape menang??

Harini final TARA!!!..heheh, akulak yg rase scary...
hopefully geng ida ngan tania menang..

aku ade dgr gak kate masuk amazing race ni nanti diorg xleh solatlah..yelah, dah sehari suntuk, kekdg 2 hari straight race..mane sempat pun..actually no excuse tapi tu urusan depa ngan Allah..
aku xnak komen ape2lah..lu pikirlah sendiri..

tapi yg buat aku suke group ni (doesnt mean aku sokong diorg xsolatlah pulak), sebab positive attitude diorg...diorg enjoy sepanjang race, xcpt give up, full of energy and enthusiasm..memang bestlah
grouplain asyik nak gaduh je, xenjoy langsung..gi tempat2 best pun xnampak dah, pikiran duk asyik tensionje..ape dah

si botak ngan minah cun tulak asyik nak kenekan orgje..hish..tapi tisha tu memang lawalah..hahhah..aku suke gak tgk
dlm2 race pun memang die jage lah, siap shampoo segala..hahhaha..stylo lagi
and plus die x lah ngada2 mcm si sape tah ratu cantik, partner pailin dulu tu
gile menyampah aku tgk..tido kat airport leh kate worst nighmare..
tolongggggggggggggggggggglah..
dahlah kene eliminate sebab xnk usaha..kesian aku tgk pailin
aku rase pailin tu lg lawa, tapi die xlah seteruk minah matsalleh tu..hish..susah gak jd org lawa ni ek..hahahhaha

hopefully ida ngan tania menanglah mlmni..jgn jd cam mamat hensem season lps, kesian oooo
sah2 dr mule asyik 1st je, sekali fail pasal flag negara??..noooooooooooooooooooooooooooo

Chaiyou2!!!

0 comments: