Wednesday, November 5, 2008

ketentuan??..duh

"NH berkata yg die bersedia mengambil memey sebagai isteri kedua beliau jika sudah ditakdirkan begitu. Beliau menerima jikalau itu sudah ketentuanNya"..tu antara yg aku dgr dlm berite hot.fm pagi tdlah (ayat grammar maybe lari sikit..)

ARGHHHHH!!!!Mcm s**l je..(xpsl2 aku kene lepuk ngan hubby..cet) Apsal manusia suke sgt gune alasan takdir or ketentuan lah konon bile bab2 camne..blahlah weiii, kalau pikir anak isteri or anaksuami, ingat iman dlm diri..insyaAllah xjdlah!!!..hish, buat aku emo je pagi2 ni..hangintul dgr ayat camtu. Bukannye termaktub WAJIB kawin once kene tangkap khalwat. Katenye xbuat ape2, duk floor office lain2, tgh buat keje lg..tup2 bersedialak terima jd isteri kedua??!!!..#$%^%^#$%^#*
betullah kate abby, perbuatan ngan perkataan norman x seiring..huh

***kalau aku jd abby, kasi mase dlm setahun je kat couple bahagia tu kawin..kang aku upah pompuan lainlak tackle si mamat tu..what u give u get back babe!
hish, bersihkan hati..bersihkan ati..mlmni kene bace Quran banyak ain sikit..uhuhuh

0 comments: