Friday, March 5, 2010

Anda ni perempuan spesis apa?

Hahahah..dasar mengulau kat office. Baru bukak facebook, sekali nampak ade kuiz ni.."Anda ni perempuan spesis apa???" Menarik kan..and ze result..jengjengjeng

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

PILIHAN UTAMA MAK MENTUA
wah wah. ke mana anda pergi orang asyik tanya dah berpunya ke belum. sebab nak dijodohkan dengan anak dorang. anda jenis yang ramah mesra, cekap dalam urusan rumah tangga, matang dan pandai mengambil hati orang lain. kawan-kawan senang dengan anda dan anda selalunya ada ramai secret pakwe/secret admirer.

hahahha..nampak sgtlah kuiz ni penipu.. : )..tapi sekali sekala nak perasan, ok gak kan..bukan aku yg ckp, kuiz yg bgtau..kuikuikui

sesape nak try, http://apps.facebook.com/qanda-ni-perem-dbbdd/?st=1267781550&o=1&source=1

1 comments:

aRiAnUr ..des. Dozoyoroshiku!! said...

yang..bila nak update nih..dah habis bahan bacaan nih.. btw, nak gambar baru ayra bleh? windu arr.. godmother x sempat nak p tengok bz nak cuba mengabiskan studies dia yg bertahun2 tuh..huhuhuh