Wednesday, May 13, 2009

100 days to go????

Waaa..scarynye..baru perasan, esok genap 100 hari lg baby nak keluar.

100 hari?????

uuhuhuuh, excited memang, tapi takut pun ade. yelah, 100 hari tu kalau ikut due means paling maksimumlah. Mostly budak2 office aku ni semua at least 3-2minggu awal..huhuhuhu

Sape xnak jumpe baby sendiri weiii..tapi kecut perut gaklah pikir2 pasal nak bersalin.


Actually since ni first baby so aku memanglah zero psl camne sakitnye nak keluarkan baby. Mule2 tu okje, ala..nak takut pun xtau nak takut takat manekan..hahahha, poyo tul.

Tapi bile mak ckp, bersalin tu mcm kite kat hujung nyawa...aku dah start panik!!..ala, mak ni..kacau mood org nak happy sambut babylah..huhuhu. Tapi ape mak ckp tu betul gak. Xleh overexcited sgt, juz doa Allah mudahkan segalanya.. AMINNNNNN


Aku ingat nak try minum Third Trimester Tea earthmamaangelbaby. Lg 2minggu+ boleh start dah.

P/s : bestnye ex housemate dulu pun pregnant, dah 2bulan..hehhe, nanti baby ada geng. : )

3 comments:

susudalambotol said...

awak, dont worry. semua akan ok. yang penting kita jgn panik masa nak bersalin tu. haih, saya pun takut juga, tp saya memang nak rasa sakit tu. selama ni dgr cakap orang je kan :)

kEeN said...

kejap je lagi tuh..ala..x sempat tgk perut kak linda..hehehe..moga dipermudahkan deliver nanti..sakit tu mesti la kan xleh dinafikan..hope everything is ok n both in good health..

mesti x sabar nk timang baby ek.. \(^o^)/

**AkupuNYeDiary** said...

hidd: thanks. semangat2!!

syikin: nanti dtglah rumah tgk baby time cuti raya : )