Thursday, February 19, 2009

Pup..pup??? : )))

Semalam dinner rumah ibu sebab rase pening after balik keje. Ok2, alasan malas masak heheh..Tgh syok2 tgk american idol, tetibe ramai gile mak2 sedara dtg nak tgk nenek. Kebetulan darah tinggi nenek naik 150/90. Quite high jugaklah, tambah2 org tua lg xlarat.
Aduhh, kacau stim aku nak tgk idol..dahlah danny lum sempat nyanyi..uhuhuuh, kene qada` hr sabtunilah.

Tgh borak2 ngan mak anjang & nekchik, tetibe rase Pup..Pup dlm perut!! baby tendang ke? xsedar aku dah sengih sampai telinga heheh. Tanye mak anjang, camne rase baby tendang. Kalau kecik lg, mcm angin popping gitu. heheh, betullah tu. Tunggu2 hrni baby buat lg x. tapi mesti petang/mlmlah sebab pagi baby kurg active. Kalau cari2 nadi pun pagi susah nak jumpe. Kalau ptg/mlm xcari pun boleh rase terus : )

Buat lg ptg ni ek baby..Rindu pulak : )

3 comments:

susudalambotol said...

saya pun lately asik pening tp belum ada good news lagi.

**AkupuNYeDiary** said...

insyaAllah..insyaAllah.soon2 :)maybe Allah nak kasi mase awak honeymoon puas2 dulu, nanti dah preggie susah sikit nak jln2 jauh. Oh, langkawi..uhuhuuhuh

Anonymous said...

pup pup.. macam tu eh rasa die?? huuuu..

Weng, 1st time ni aku menghayati cerita2 pasal pregnancies.. sebelum2 ni haram malas aku nak baca, sebab tak menarik.. bagi aku, cara ko cerita tu, menarik! dan bersahaja... weeee!! tahniah! :)