Monday, February 14, 2011

Xde diskaun ye..sila berambus!!

Aku xde masalah actually ngan salesgirl-salesgirl sekalian nie, tapi somehow ade SEGELINTIR yg mcm ade masalh ngan aku. Pehal???

Mood happy lompat2 sebab hubby kate nak blanje beli kasut. Bukan senang ooo boleh pick je mane2 nak, nanti ade tukang byr. heheh, mcm sugar daddy lak aku rase. Pusing2 Jusco IOI, sampailah kat area kasut. Ade lah 2-3 pasang yg caught my eye. Tetibe ade suara lemak merdu ckp kat blkg aku " KASUT KAT SINI XDE DISKAUN". Apekah???!!! berpusing aku 180 darjah nak tgk siapakah empunya suara. Rupenye ade sorg salesgirl muke Indon ni tgh buat aksi muka baru lepas kene stroke.

Agak2 korg apekah maksud ayat terlebih info die tu?? aku dah gigil nak menjawap ni, tapi hubby dah tarik pinggang aku dulu. Cis! Hubby kate die xde maksud laintu, agaknye dah ramai org tanye ade diskaun ke x kat area situ. Hellooooooo, aku lum buta lagilah nak tgk yg mane ade diskaun ke xde diskaun. dah tau dah jusco kan letak tag warna warni ikut diskaun kat tagharga.
Kalau xde, xdelah. By the way, ape masalahnye kalau xde diskaun pun.
Ade aku mintak sedekah ngan kau pompuan????