Tuesday, December 8, 2009

My little angel

Balik2 keje lepas jam bodoh kat free trade zone area, babysitter ayra bgtau ayra selsema ngan batuk2 sikit. Dah perasan from ahad ayra ada batuk sikit tapi xteruk. Gaya batuk pun lebih kurg bunyi gelak mengekek die jugak. tapi semalam it really break my heart bile ayra stop hisap susu 2-3 kali sebab batuk. Yg lagi buat mata aku nak banjir, setiap kali lepas batuk die leh pulak senyum kat aku b4 sambung hisap susu. uwaaaa...

Hubby ajak gi hospital mlm tu gak. So, aku masak macaroni ngan goreng sausage jelah sebab nak cepat. Lepas makan, solat semua zooom terus gi HPAN. Sampai sana punyelah ramai org, doktorlak sorgje..uwaaaaa..Tapi my little angel ni baikkkkkkkkkkk sesgt. Siap gelak2 lg tengok lampu, board2 kat hospitaltu. Hubby kate die minat nak jd doctorni..hahah

Dekat sejam tunggu barulah leh jumpe doktor. Mase tu dah time tido ayra dah..hish. Nasiblah doktor tu best. suke sgt bile die asyik recite bismillah je bile buat keje. nak check ayra bace, nak kasi ubat pun bace. Ayra pun tengokje kat doktor tu, xberkelip mata. Once dah siap, ayra dah xtahan lapar ngantuk. nangis lah..terus aku masuk kete dulu kasi nenen. Mesti nurse tu panik ingat kitorg nak lari xbayar..hahahha

Balik rumah, terus bagi ubat. Biaselah mesti nangisnye (aku pun xsuke mkn ubat). Bagi susu je, tido... REALLY PROUD OF U MY DARLING BABY!!!!!!
makes me wonder, what did i do to deserve such an angel...Thankyou Allah.
Get well soon sayang..

0 comments: