Tuesday, June 16, 2009

Happy day!!...or half of it

Sebab musabab aku happy hrni :

* Ibu baru call ajak dinner kat rumah sebab die nak masakkan sambal ketam yg aku mengidam lame xdpt2.
Susah ooo nak cari masak ketam kat kedai. Nak masak sendiri, org2 tua xkasi (eleh, memang aku xtau masak ketam pun..hahhahah).
Weekend lepas hubby sesaje je ckp ngan ibu aku ngidam ketam dah lama. Tup2 hrni ibu nak masakkan lak..uhuhuuh, terharu siot.

* Maybe baby dpt babysitter dkt ngan tempat keje, InsyaAllah. Hopefully anak kwn mak tu sudi jaga baby. senang hati aku letak ngan org dah kenal. Ape2, senang aku nak pi jenguk aka mengulau..kuikuikui

Tapi yg buat xberapa nak happy, hubby sakit!!.uhuhuhu, sian die. dah 2 hari sakit tekak batuk2. Hrni badan dah panas, mcm demam. Kalau batuk, die kate sampai pening kepala. Semoga cepat sembuh ye papa...Muuuahhhhhh

~Baby development~
Last weekend pi check up. doktor kate lepasni dah start 2minggu sekali tapi aku adjust jd 3minggu..kuikuikui. as long as doc kate ok, xkisahlah kan.
Baby dah 1.24kg. Normal tapi more to low weight sebab average 1.6kg. doktor suruh mkn banyak2. Huh????
Org tua2 ckp biase baby akan ikut berat papa die dulu. Hubby keluar pun dlm 2.8kg je. Heheheh, xpe2, baby besar kat luar ek sayang...
Semua yg lain ok, Alhamdullilah.

satu je aku pelik, apsal doktor xinject tetanus lg ek??ke x wajib??...mmmmmm

0 comments: