Thursday, April 2, 2009

DEBUSHHH...

Pagi td mcm biase borak2 kosong ngan hubby dlm kete on ze way nak gi office. Mcmmane tah bertekak pulak psl issue apetah. And being emo, aku Terrrrnaik suara sikit (sikitje..hahah, ok2 aku bukan isteri yg demure). Tetibe ..gedebuKK!
Alamak...sorry sayang, mama xmarah dah..heheh. Hubby dah gelak sakan. hishhh...anak papa nampaknye baby mama ni.

Padan muke aku..huhuhuh

~Minggu 18-19~

* Selalu sakit2 belakang and pinggang. kene beli bantal lah letak kat office ngan dlm kete
* Sakit perut cam tegang kene tarik. Org tua2 ckp tu baby nak membesar, normallah. tapi sakit woooo...
* Makan makin banyak heheh, seminggu boleh naik 1kg+
* Xleh tido lena sampai pagi. sikit2 kene alih position..lenguh+sakit belakang
* Tumbukan/sepakan baby makin kuat tapi jarang2 dpt rase. sehari pun kekdg 1-2 kalije. : (

p/s : emonye aku dgr danny nyanyi semlm..huhhuuhhu

2 comments:

susudalambotol said...

yeke nanti perut sakit? hmmm.

**AkupuNYeDiary** said...

haah, rase mcm kitenye muscle mase buat stretching exercise. tapi xlame, maybe sebab saya perut kecik kot hhehhe.